DOLAR
46,0970
EURO
53,1464
ALTIN
6.418,53
BIST
13.694,19

Bakan Şimşek ABD’de küresel yatırımcılarla buluşacak

Bakan Şimşek ABD’de küresel yatırımcılarla buluşacak
REKLAM ALANI
13.04.2026 11:43
A+
A-

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, G20 ve IMF-Dünya Bankası bahar toplantıları öncesinde yatırımcılarla görüşmek üzere New York’ta temaslara başladı. Bakan Şimşek, G20 ve IMF-Dünya Bankası bahar toplantıları için geldiği ABD’deki temaslarına New York’tan başladı. Burada yoğun programı bulunan Şimşek, Citigroup ve Türk-Amerikan İş Konseyi işbirliğinde organize edilen Yuvarlak Masa Toplantısı’na katılacak. Şimşek, ayrıca Citigroup Başkanı ve Üst Yöneticisi (CEO) Jane Fraser ile ikili görüşme yapacak. JPMorgan Chase ve MÜSİAD ortaklığında organize edilen toplantıda reel sektör temsilcileriyle de buluşacak Şimşek, New York temasları kapsamında uluslararası kredi derecelendirme kuruluşlarının temsilcileriyle görüşmeler gerçekleştirecek ve önde gelen küresel yatırımcılarla bir araya gelecek.

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.